طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي

طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي

طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي

۴۲ بازديد

امروزه طراحي سايت فروشگاهي به دغدغه اصلي فروشندگان تبديل شده است. با استفاده از اين وب سايت ها شما مي توانيد محصولات و خدمات مد نظر خود را به همراه ويژگي ها و مشخصات آن ها در معرض ديد همگان بگذاريد. اينترنت جهان را فراگرفته است و امروزه مي توان تقريبا همه چيز را به صورت آنلاين پيدا كرد. از زمان ظهور اينترنت تا تاكنون وب سايت هاي بسياري به عرصه رقابت در دنيايطراحي سايت هاي فروشگاهي وارد شده اند اما چه عواملي سبب شده كه برخي از اين فروشگاه ها به موفقيت برسند و برخي ديگر شكست را تجربه كنند؟ آيا طراحي فروشگاه اينترنتي فقط مختص فروشندگان معروف و بزرگ است يا خرده فروشان نيز مي توانند از اين فروشگاه ها بهره كافي را ببرند؟

مي توان دليل شكست اغلب فروشگاه هاي اينترنتي را عدم داشتن اطلاعات كافي درباره طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي و عدم رضايت مشتريان آنان دانست كه اين مشكلات ناشي از نداشتن علم و توانايي كافي در اين زمينه تخصصي است. شركت نوپرداز با بهره گيري از كادري مجرب و حرفه اي خدمات طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي را به صورت كاملا تخصصي در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد و با ارائه خدمات پشتيباني مناسب در راستاي جلب رضايت مشتريان خود اقدام مي نمايد. 

وب سايت فروشگاهي 

اگر قصد طراحي سايت فروشگاهي براي كسب و كار خود را داريد، توصيه مي كنم به نكات زير توجه داشته باشيد:

طراحي سايت فروشگاهي واكنش گرا يا ريسپانسيو

خريداران دوست دارند به آساني و با هر دستگاهي كه در اختيار دارند بتوانند به فروشگاه اينترنتي مد نظر خود مراجعه كنند. اين نكته بسيار مهم است كه وب سايت شما و محتواي آن بايد بر روي تمام دستگاه هايي كه به اينترنت دسترسي دارند پشتيباني شود. تمام مشخصات و ويژگي ها بايد بدون وقفه و به سرعت نمايش داده شوند و به مشتريان آنلاين شما خدمات ارائه دهند، زيرا اين بزرگ ترين خواسته آنان از فروشگاه اينترنتي شما است. آمار هاي جهاني نشان داده است، روز به روز بر تعداد افرادي كه از طريق دستگاه هاي موبايل به جستجو در اينترنت مي پردازند افزوده مي شود. با بررسي اين آمار و ارقام و نگاهي به توسعه اينترنت در زندگي مردم مي توان نسبت به اهميت سايت هاي واكنش گرا آگاهي پيدا كرد.

امروزه ابزار هاي مختلفي براي طراحي وب سايت ها و وب اپليكيشن هادر اختيار توسعه دهندگان قرار گرفته اند كه هر كدام متناسب با وسعت و نوع پروژه مورد استفاده قرار مي گيرند.

گزينه هاي حمل و نقل رايگان يا رقابتي

سال گذشته UPS يك تحقيق بزرگ در زمينه تجربه كاربري انجام داد. با توجه به اين مطالعه گسترده، 81 درصد از خريداران آنلاين، حمل و نقل رايگان را مهم ترين عامل در به انجام رساندن خريد هاي اينترنتي خود مي دانستند. گزينه هاي ديگر حمل نقل مانند حمل و نقل رقابتي نيز از درصد بالايي برخوردار بودند. همان مطالعات نشان مي دهد كه 58 درصد مشتريان حاضر به اضافه كردن چيزهاي بيشتر به سبد خريد خود به ازاي حمل و نقل رايگان هستند. اما نكته جالب اين بود كه در وب سايت هاي فروشگاهي كه چنين گزينه هايي مطرح نبود بسياري از خريداران به علت بالا بودن هزينه هاي حمل و نقل خريد خود را در سبد خريد رها كرده و منصرف شده اند. در نتيجه گزينه هاي حمل و نقل رايگان يا رقابتي در صورتي كه به درستي اجرا شوند، مي توانند موفقيت شما را به همراه داشته باشند و مشتريان بيشتري را براي وب سايت فروشگاهي شما به همراه داشته باشند.

استفاده از ناوبري و جستجو حرفه اي

آيا فروشگاه اينترنتي شما كاربر پسند است؟ بهتر است از چند نفر از دوستان خود بخواهيد كه وب سايت شما را بررسي كنند به شما بازخوردي ارائه دهند. اين روش ساده و موثر اغلب ناديده گرفته مي شود، اما بسيار حياتي است. وب سايت فروشگاهي شما بايد به گونه اي طراحي شود كه براي مشتريان آسان تر از رفتن به مغازه يا فروشگاه فيزيكي باشد. گزينه هاي ناوبري و جستجو در خرده فروشي آنلاين بسيار مهم هستند. درباره طراحي نوار جستجو بايد به خوبي فكر شود و بر اساس سايت شما آن را ايجاد كرد. اين نوار جستجو بايد بتواند پيشنهادات مختلفي درباره گزينه هايي كه خريداران به دنبال آنان هستند به آن ها ارائه دهد. تحقيقات اخير نشان داده اند كه رابط كاربري مناسب و استفاده از ابزار جستجو به صورتي كاربر پسند سبب افزايش ماندگاري بازديد كنندگان وب سايت شما خواهد شد كه همين امر در سئو و بهينه سازي وب سايت فروشگاهي شما تاثير به سزايي خواهد داشت.

طراحي سايتنكات ويژه طراحي سايت فروشگاهي 

استفاده از عكس هاي برتر و ايجاد امكانات مختلف براي نمايش آن ها در رنگ ها و حالت هاي مختلف يكي از عوامل مهمي است كه سبب موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي مي شود. در يك تصوير هزاران حرف نهفته است كه شما بايد بتوانيد آن ها را به درستي به مشتريان خود انتقال دهيد. ارائه توضيحات دقيق درباره محصولات و مشخصات آن ها از ديگر عوامل مهمي است كه در طراحي فروشگاه اينترنتي بايد به آن ها توجه داشت. همچنين رابط كاربري و تجربه كاري از جمله اساسي ترين نياز ها در طراحي فروشگاه هاي اينترنتي هستند. اما سوالي كه اين جا مطرح مي شود اين است كه براي طراحي يك سايت فروشگاهي مناسب بايد به كدام شركت مراجعه كنيم؟

در پاسخ بايد گفت كه براي بررسي شركت ها، ابتدا بايستي به عواملي مانند سابقه شركت و نمونه كار هاي آن ها، استفاده از نيرو هاي متخصص، ابراز رضايت مشتريان، پشتيباني مناسب و احترام آن ها به خواسته هاي مشتريان توجه داشته باشيد و پس از انجام بررسي هاي لازم، سايت فروشگاهي مورد نظر خود را سفارش دهيد.



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد