بررسي وضعيت اقليمي و اقتصادي استان البرز و اهميت طراحي سايت در استان البرز

۱۵ بازديد
در جلسه هيئت دولت در تاريخ 12 بهمن 1388 لايحه تاسيس استان البرز تصويب و به مجلس شوراي اسلامي فرستاده شد. با تصويب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تاريخ 7 تير 1389 اين استان به طور رسمي شكل گرفت. در اين طرح شهرستان كرج به عنوان مركز استان در نظر گرفته شده است. اين شهرستان در 20 كيلو متري غرب تهران است و در حوزه استحفاظي استان تهران قرار گرفته بود كه با جمعيتي بالغ بر 1,614,626 نفر چهارمين شهر پر جمعيت ايران پس از شهر هاي تهران، مشهد و اصفهان محسوب مي گردد. همچنين استان البرز سي و يكمين استان ايران مي باشد.

وضعيت اقتصادي استان البرز

استان البرز در بخش كشاورزي به دليل داشتن شرايط اقليمي ممتاز، خاك حاصلخيز، خاكدار بودن بيش از ۷۰ درصد از اراضي، كيفيت مناسب و مطلوب آب هاي سطحي و زيرزميني، وجود شرايط كشت دوم و سوم در برخي نقاط، وجود نهالستان براي عرضه به كل كشور و به ويژه امكان تصفيه و بازيافت فاضلاب در بخش كشاورزي داراي موقعيتي استثنايي است و يكي از استان هاي مهم كشور در بخش توليد محصولات كشاورزي محسوب مي شود. اين استان در زمينه گردشگري نيز داراي وضعيت مناسبي بوده و از جمله مناطق گردشگري مهم اين استان مي توان به جاده چالوس، سد امير كبير و پيست ديزين اشاره داشت.

اهميت طراحي سايت استان البرز

استان البرز به سبب دارا بودن مناطق گردشگري مختلف همواره ميزبان بسياري از مسافران و گردشگران از سراسر نقاط كشور مي باشد. به همين سبب طراحي سايت براي هتل ها و مراكز گردشگري يكي از با اهميت ترين مشاغل اين استان محسوب مي گردد. وب سايت هاي هتل داري مي توانند با ارائه خدمات مختلفي مانند معرفي هتل و رزرو اتاق ها به صورت آنلاين گردشگران زيادي را به سمت خود جذب كنند. همچنين ايجاد تور هاي گردشگري مختلف نيز از ديگر خدمات طراحي وب سايت در استان البرز مي باشد. با توجه به پيشرفت بسيار سريع خدمات اينترنتي در كشور به نظر مي رسد طراحي سايت يكي از ملزومات براي هر كسب و كاري باشد.

شركت طراحي سايت نوپرداز با بهره بردن از كادري مجرب و حرفه اي آماده  ارائه خدمات ويژه و تخصصي در زمينه هاي طراحي وب سايت ، طراحي فروشگاه هاي اينترنتي، طراحي اپليكيشن هاي موبايلي و سئو و بهينه سازي وب سايت توسط موتور هاي جستجو آماده ارائه خدمات به مشتريان عزيز در استان البرز مي باشد.

منبع: طراحي سايت نوپرداز


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد