اهميت طراحي اپليكيشن موبايل چيست؟

طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي

اهميت طراحي اپليكيشن موبايل چيست؟

۱۲ بازديد

اهميت طراحي اپليكيشن‌ موبايل

اهميت طراحي اپليكيشن‌ موبايل
اين روزها همه در مورد اپليكيشن‌ موبايل صحبت مي‌كنند. از همين حالا مي‌توان به سادگي و با قطعيت بالايي پيش بيني كنيم كه در آينده نزديك تعداد زيادي از كسب و كارها و مشاغل كوچك و بزرگ به ابزارها و دستگاه هاي همراه وابسته خواهند شد. شما هم به اين موضوع علاقمند مي‌شويد و سراغ ساخت اپليكيشن موبايلتان مي‌رويد. مقدار زيادي وقت و هزينه صرف آن مي‌كنيد اما در نهايت اپليكيشن موبايل شما چيزي نمي‌شود كه از ابتدا تصورش را داشتيد. هر چند از عهده كارهاي مورد نظرتان برمي‌آيد، اما مي‌بينيد كه كسي از آن استفاده نمي‌كند. در واقع اين به اين معني است كه اپليكيشن موبايلشما در عمل كار نمي‌كند. اما چه مشكلي وجود دارد كه نتيجه كار با موفقيت مواجه نمي‌شود؟ 

دانستن قوانين موفقيت يك اپليكشن موبايل، آينده كاري شما را مشخص مي‌كند. مهم نيست كه قرار است اپليكيشن موبايل شما چه كند. مهم اين است كه ساخت اپليكيشن موبايل سفري است كه نياز به تجربه و تلاش زياد دارد. 

تحقيقات اخير موسسه مشاوره SMB Group نشان مي‌دهند كه شركت‌هاي كوچك و متوسط براي سال ۲۰۱۲ برنامه‌ريزي كرده بودند تا سرمايه قابل توجهي را صرف موبايل و تكنولوژي‌هاي مرتبط با آن كنند. اين خود به تنهايي فرصت‌هاي تجاري بسيار خوبي براي شركت‌ها و افراد فعال در دنياي فناوري اطلاعات و ارتباطات، طراحي و توسعه نرم افزار و وب‌سايت بوجود آورده و خواهد آورد. فرصت‌هايي مانند نياز شركت‌ها به توليد برنامه‌هاي موبايل يا اصطلاحا App، نياز به داشتن اينترنت سريعتر و مطمئن‌تر، 
طراحي اپليكيشن موبايل وب سايت‌ها و … افراد و شركت‌هاي خدمات موبايل، كه بتوانند خدمات بهتر و مفيد تر و ارزان تر ارائه كنند، مي‌توانند به كمك ديگر كسب و كارها بروند و از اين طريق درآمد خوبي كسب كنند.

بنابر تحقيقات موسسه Nielsen، تقريبا نيمي از مردم در ايالات متحده آمريكا، تلفن هوشمند دارند. انتقلاب موبايل، در جهان در حال وقوع است. كسب و كارهايي كه بتوانند زودتر به استفاده از اين تكنولوژي براي ايجاد ارتباط بهتر، و موثرتر با مشتريان احتمالي شان، از فوايد تجاري و برتري به نسبت رقبا و ساير شركت‌ها سود خواهند برد. با توجه به قبضه بازار تلفن هوشمند در ايران توسط سامسونگ، و ارائه موبايل ها و تبلت هايي با سيستم عامل اندرويد، و همچنين علاقه شديد قشر جوان و اهل فن جامعه ايراني به محصولات همراه اپل مانند آيفون و آيپد، مي‌توان اين چنين نتيجه گرفت كه اين روند جهاني در كشور ما هم در حال شكل گيري است.
سايت منبع: نيكان


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد