نكات طراحي سايت فروشگاهي موفق

طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي

نكات طراحي سايت فروشگاهي موفق

۳۴ بازديد
 طراحي سايت امروزه يكي از ابزار هاي بسيار مهم براي گسترش كسب و  كار ها در دنياي اينترنت به شمار مي رود . در اين مقاله به بررسي راهكار هاي مهم در طراحي موفق يك  سايت فروشگاهي صحبت خواهيم كرد . با ما همراه باشيد . 

در طراحي سايت بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه طراحي سايت بايد با استاندارد هاي بسيار مهم و ضروري انجام پذيرد . عدم رعايت استاندارد هاي طراحي سايت مانع موفقيت شما در دنياي اينترنت خواهد شد.

نكات مهم در رابطه با صفحه وب مختص محصول

 
 
مهمترين مواردي كه بايد در اين صفحه حتما رعايت شود:

اسلايد تصاوير محصول، اطلاعات محصول (شامل نام كالا، كد كالا، قيمت كالا، وزن يا حجم، موجودي در انبار، دسته محصول و بعضي اطلاعات اضافي ديگر)- افزودن به سبد خريد- افزايش تعداد خريد محصول- خصوصيات خاص براي محصول- توضيحات محصول- بخش نظرات كاربران درخصوص محصول- بخش اشتراك گذاري در شبكه­هاي اجتماعي- كالاهاي مرتبط با اين كالا وجود راهنماي مسير صفحات وب سايت در فروشگاه اينترنتي.


اكثر فروشگاه­هاي اينترنتي به علت داشتن محصولات زياد صفحات وب زيادي دارند و براي حركت راحت كاربران، استفاده از نمايش مسير صفحات در وب سايت مي­تواند راحتي كار مشتري را ايجاد كند.


تصاوير گرافيكي و با كيفيت محصولات در سايت فروشگاهي

گرافيك مهمترين بخش هر سايت است به خصوص براي وب سايت فروشگاهي. از هر محصول چند تصوير از زواياي مختلف قرار دهيد تا مشتري به راحتي تمام بش هاي محصول را ببيند.

بخش محصولات مرتبط در طراحي سايت فروشگاهي و صفحه محصول

با قرار دادن اين قسمت، هم لينك دهي داخلي سايت را رعايت مي­كنيد و هم مشتري را ترغيب به خريد كالاهاي همسان و مشابه كالاي مدنظر مي­كنيد.

نظرات در صفحه محصول وب سايت فروشگاهي

فعال كردن اين بخش براي محصول امتيازاتي دارد: مي­توانيد با استفاده از نظرات مشتريان در رابطه با محصولات،  بازار محصول را حدس بزنيد. همچنين  با اين كار مشتريان شما مي­توانند با هم در تعامل باشند و بدون نياز به معرفي از طرف شما، آنهايي كه محصول را خريده اند به ديگران آن را پيشنهاد خواهند داد كه امتياز بزرگي براي شما خواهد بود.


جستجوي محصولات، مهمترين بخش در فروشگاه اينترنتي است


كاربران دوست دارند محصول خود را به سهولت و با تايپ چند كاراكتر اول نام محصول، ببيند. استفاده از جستجو و فيلترهاي مناسب اثر زيادي براي پيشرفت فروشگاه اينترنتيتان دارد.


خصوصيات درست از محصول

تمام خصوصيات محصولات خود را بدون اغراق در سايت قرار دهيد . بيشتر مشتريان، محصولات را مي شناسند و اگر متوجه اطلاعات نادرست آن شوند اعتماد شان به وب سايت شما از بين خواهد رفت.

روش هاي ارسال محصول در فروشگاه اينترنتي

مشتريان نياز به روش­هاي مختلف ارسال محصول خريداري شده دارند. برخي از روش­هاي ارسال كالا:

تيپاكس، پست ويژه، ارسال با باربري ها، ارسال با پيك موتوري و...

بسياري از مشتريان جديد، روش خريد از وب سايت فروشگاهي شما را نمي­دانند بنابراين حتما در جايي مشخص و در ديد، قوانين و راهنماي كاربران را بنويسيد. اگر مي خواهيد مشتري خيلي راضي باشد از مراحل خريد فيلمي تهيه نموده و در سايت نمايش دهيد.


نكات مهم در طراحي كردن سايت فروشگاهي | فروشگاه اينترنتي


با توجه به رشد روز افزون كاربران اينترنتي بسياري از مردم بسياري از تحقيقات براي خريدشان را از طريق اينترنت انجام مي دهند . از اين رو حضور در اين دنياي پر رمز و راز يكي از نياز هاي اساسي هر كسب و كاري است . 


افزايش فروش كسب و كارتان را تضمين كنيد 

همانطور كه مي  دانيد امروزه گوشي هاي هوشمند و اينترنت يك ابزار بسيار كليدي در زندگي مردم بحساب مي آيد ، با توجه به تحقيقات انجام گرفته در بيش از 10شهر ايران ، كارشناسان به اين نتيجه دست يافته اند كه سلايق مردم در نحوه خريدشان كاملا تغيير يافته است . براساس اين تحقيقات تاثير تبليغات سنتي از جمله بيلبورد هاي تبليغاتي و تلويزيون در سهم بازار تبليغات از 70 درصد به 30 درصد از سهم بازار تبديل شده است ، در اين بين 40 درصد سهم تبليغات تلويزيوني و بيلبورد ها به سهم بازار تبليغات اينترنتي اضافه شده است . هم اكنون تبليغات اينترنتي با حد اكثر ظرفيت پيشتاز بازار تبليغات مي باشد . 

در اين ميان شركت هايي كه در دنياي اينترنت حضور ندارند در سال هاي آينده از اين بازار بكر و فعال باز خواهند ماند . در آينده نه چندان دور تنها راه بازاريابي به روش هاي اينترنتي بدل خواهد شد . از اين رو بحراني كه شركت هاي سنتي را تهديد مي نمايد عدم حضور در دنياي اينترنت است . 

گام هاي كليدي براي افزايش فروش در دنياي اينترنت

اولين گام براي افزايش فروش در دنياي اينترنت ، طراحي سايت است ، با طراحي سايت شما مي توانيد يك جايگاه مجازي يا يك دفتر مجازي براي شركت خود در دنياي اينترنت داشته باشيد ، پس از طراحي سايت دومين گام براي حضور در دنياي اينترنت ، سئو سايت يا همان افزايش رتبه سايت در موتور هاي جستجو است ، در اين گام حضور در نتايج جستجوي گوگل يكي از ابزار هاي بسيار ضروري است . 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد